Ukrainian (Ukraine)uk / Russian (CIS)ru / English (United Kingdom)en / Портал Ліфти Могильовліфтмаш

Who's Online

На даний момент 22 гостей на сайті

 

Словник

 

Підйомник будівельний (ліфт) - транспортний засіб перервної дії, який установлюють на годину будівництва будь-якої споруди, призначений для підіймання і спускання будівельних матеріалів (вантажний підйомник) або будівельних матеріалів і людей (вантажопасажирський підйом-ник) у кабіні (платформі), яка переміщується по вертикальних напрямних, з одного рівня на інший  

 

Підйомник багатокабінний пасажирський електричний - стаціонарна багатокабінна машина безперервної дії з електро-приводом, призначена для підіймання і спускання людей у кабіні, вхід і вихід яких здійснюється під час її руху. 

 

Провідник (ліфта) – особа, яка постійно перебуває в кабіні  ліфта  та  подає  команди  керування.  

 

Привід дверей ліфта — пристрій для відкривання і закривання дверей ліфта. 

 

Привід ліфта — пристрій для приведення ліфта в рух. 

 

Пристрій безпеки ліфта — пристрій для забезпечення безпечного користування ліфтом.  

 

Приямок — частина шахти ліфта, розташована нижче рівня крайньої нижньої поверхової площадки. 

 

Противага — пристрій для зрівноважування маси кабіни і частини корисного вантажу. 

 

Ліфти Могильовліфтмаш Електронна адреса

Призупинено постачання ліфтів цього виробника

    

ліфти могильовські

  Історія підприємства по виготовленню ліфтів почалася в 1966 році, коли відповідно до постанови Ради Міністрів СРСР № 835 від 20 жовтня цього року було прийняте рішення про будівництво Могильовьского ліфтобудівельного заводу. 
   


котеджні ліфти
вантажопідйомністю 225 кг.   Квітень 1970р. - виготовлені перші три ліфти, що встановлені в Будинку Рад м. Могильова      1990 рік - протягом року завод виготовив 14042 ліфта двох базових моделей. 
     1992 рік
- початок переходу від багатосерійного виробництва до виробництва
дрібних серій і індивідуальному виготовленню ліфтів.
      2004 рік
- у січні випущений двухсоттисячний
білоруський ліфт.
      На 1 січня 2008р. 
- виготовлено
221611 ліфтів.
       

лифты могилевские

 В даний час виробнича програма РУП завод «Могильовлифтмаш» нараховує більш 70 базових моделей ліфтів: 
• пасажирські ліфти
вантажопідйомністю 400, 500, 630 і 1000 кг зі швидкістю руху 0,63 м/с; 1,0 м/с; 1,6 м/с; 2,0 м/с
;
• вантажні ліфти вантажопідйомністю 100, 250, 500, 1000, 2000, 3200, 5000 і 6300 кг;
• лікарняні ліфти вантажопідйомністю 500 кг, 630 кг;


     

 

 

 

лифты могилевские

 Пасажирські ліфти  „Могильовліфтмаш  призначені для встановлення в житлових будинках, суспільних і адміністративних будинках, готелях, банках і офісах. 
      Вантажопідйомність 400, 500, 630 і 1000 кг,  швидкість
руху до 2 м/с
.
     Ліфти  можуть бути
з верхнім і нижнім розташуванням
машинного приміщення, а також окремі моделі не мають машинного приміщення.
     Можливе виготовлення ліфтів у
сейсмічному
виконанні.
     Переваги ліфтів Могильовліфтмаш”:
 - плавний хід і підвищену точність зупинки;
 
- комфортабельну кабіну і знижену гучність;
 - антивандальні панелі керування і викличні посади з
підсвічуванням;
 - індикатори напрямку руху і положення
кабіни;
 - зроблену мікропроцесорну станцію керування
.
    

 

ліфти могиллевліфтмаш

Додаткові опції:
 - частотний регулятор швидкості лебідки;
 - привід дверей з частотним регулюванням швидкості руху
;
 
- дзеркало до поручня;
 
- вентилятори;
 
- індикація перевантаження кабіни;
 
- світловий бар'єр на дверях кабіни;
 - табло індикації положення кабіни і перевантаження з
мовним повідомленням;
 - пристрій обмеження доступу (механічний або
електронний ключ);
 - нестандартне позначення зупинок.
 

    Ліфти для перевезення пожежних підрозділів. Вони мають вогнестійких дверей шахти, а також у стелі люк розміром 700x500 мм. Забезпечується робота цих ліфтів у звичайному режимі експлуатації, а також у режимі "Перевезення пожежних підрозділів", при цьому керування здійснюється з кабіни безпосередньо пожежним підрозділом. Можливе виготовлення пасажирських ліфтів з телескопічними дверми (проріз 900 мм). Завод випускає ліфти з можливістю перевезення пасажирів на інвалідних колясках (дверний проріз 900мм). 

     Зазначені ліфти:
 - виготовляються в звичайному виконанні, вижимні і з монорейкою;
- прості в монтажі й
обслуговуванні
;
- мають
зроблену мікропроцесорну станцію керування
;
- оснащені кабіною підвищеної міцності;
-
двері кабіни - розсувні, двері шахти - розстібні ( ліфти ПГ-241М мають вертикально- розсувні двері шахти з ручним відкриванням).
 

      Автомобільні вантажні  ліфти  вантажопідйомністю 5000 кг розроблені вантажні ліфти для перевезення автомобілів. Вони використовуються в багаторівневих гаражах і автоцентрах.

      Малі вантажні ліфти  вантажопідйомністю 100 і 250 кг, що використовуються в ресторанах, магазинах, бібліотеках. Кабіна малих вантажних ліфтів виготовляється з металевих модулів і може бути прохідний і непрохідний
 
    Лікарняні ліфти виготовляє лікарняні ліфти для установки в лікувально-профілактичних установах. Вони дозволяють перевозити хворих на каталці. Виготовляються з прохідною і непрохідною кабіною. Лікарняні ліфти РУП заводу «Могильовліфтмаш»  оснащені автоматичними дверми і мають режим перевезення пожежних підрозділів. 

     Ліфти Могильовліфтмаш”без машинного приміщення вантажопідйомністю 225 кг і швидкістю 0,63 м/с,  спеціально розроблені  для встановлення в будинках з малими пасажиропотоками й обмеженим простором під виконання будівельної частини. Ряд нововведень, застосованих при розробці ліфта дозволять провести монтаж устаткування в стислий термін, а також підвищити безпеку і надійність роботи ліфта, поліпшити дизайн кабіни і комфорт як для пасажирів, так і для проживаючих у житловому будинку (знижені шум і вібрація).

     Особливостями ліфта «Могильовліфтмаш»  без машинного приміщенняє:

1. Значне зменшення розмірів будівельної частини за рахунок відсутності машинного приміщення; зменшення мінімальної висоти верхнього поверху до 2,8м; зменшення глибини приямка до 1,255 м; застосування тягового каната діаметром 8 мм і полиспастной схеми підвіски кабіни. Типова шахта даного ліфта має внутрішні розміри 1,5х1,5 м.
2.
Розташування
лебідки в приямку шахти.
3.
Розташування станції керування на посадковій площадці усередині обрамлення двер шахти забезпечує швидкий і зручний доступ до электроаппаратам
і простоту їхнього обслуговування.
4. Застосування розподіленої системи
керування ліфтом РСУЛ
.
5.Застосування
пристрою кабіни, що зважує, з використанням канатних тензодатчиків.
 

      Кабіна ліфта поставляється на об'єкт у великомодульному розібраному виді і складається з купе і каркасу. Каркас складається з компактної верхньої балки; нижньої балки кабіни з уловилювачами гальмування; нижньої балки з відвідними блоками; несучих стояків каркасу.

     Купе кабіни має внутрішні розміри 920х710 мм і проріз автоматичних дверей 650 мм, воно виготовлене в антивандальному виконанні і включає:
1.Нерухому підлогу, обклеєну спеціальним зносостійким і непальним напольным покриттям "Транслин ТН-В
".
2.
Трьохсекційна модульна стеля. Його центральна частина з люмінісцентними лампами освітлення, закрита вогнестійким полікарбонатним листом і має кілька варіантів малюнка. У цій частині стелі установлений світильник аварійного висвітлення, що живиться від акумулятора. Бічні похилі секції стелі мають вбудовані галогенні світильники. Заміна ламп висвітлення купе виробляється
зсередини кабіни.
3.Стінки купе кабіни складаються з модулів обклеєних
шумопоглинаючим матеріалом, межмодульних і портальних стійок і пофарбовані високоміцними порошковими фарбами. Модулі, межмодульні і портальні стійки купе кабіни між собою і підлогою фіксуються без застосування кріпильних елементів, що дозволило робити зборку кабіни в шахті протягом декількох годин
.
4.Панель
керування встановлена на задній стінці і представляє закінчений модуль, у якому виконаний основний монтаж електроустаткування кабіни (перенесена електророзводка кабіни зі стелі), що забезпечує зручність регулювання і заміни електроапаратів зсередини кабіни і підвищує безпеку
при обслуговуванні кабіни.
5.У базовій комплектації замовникові пропонується кабіна
з фарбуванням порошковими емалями; на причілку кабіни встановлені круглий хромований поручень і дзеркало до поручня. За бажанням замовника купе кабіни виконується з обробкою з нержавіючої сталі.

     Лебідка редукторна головного приводу виготовлена на базі нового редуктора, з міжцентровою відстанню 100 мм. Лебідка комплектується короткоходовим гальмом із двома системами гальмування, що дозволило підвищити безпеку і зменшити шум при роботі гальмового механізму. На лебідці встановлений одношвидкісний двигун АТМ132L-4K потужністю 2,5 квт виробництва Словаччини. Двигун працює разом з частотним регулятором, що забезпечує максимальну комфортність при роботі ліфта і значно знижує споживання електроенергії.

    Двері шахти комплектуються замками двер шахти, що мають міжнародне маркування знаком СЕ . Двері шахти постачаються на об'єкт у зібраному й упакованому в одне місце виді з виконаними регулювальними роботами на заводі, що не вимагає проведення додаткових складальних і регулювальних робіт при монтажі ліфта.

     Керування механізмами ліфта, виконання алгоритму роботи, індикацію, зв'язок і контроль стану ліфта забезпечує розподілена система керування ліфтом РСУЛ розробки РУП завод "Могилевлифтмаш".
      Система
керування ліфтом (включаючи аварійне висвітлення кабіни, вимикачі пристроїв безпеки примусового розриву, можливість організації двостороннього гучномовного зв'язку між пасажиром у кабіні і диспетчером, а також передачі інформації про стан
ліфта в диспетчерський пункт) забезпечує роботу в групі до чотирьох ліфтів. Забезпечено збереження заданих параметрів і кодів помилок при припиненні електропостачання ліфта.
       Використання послідовних каналів передачі інформації між складовими частинами
РСУЛ, дозволило різко скоротити кількість проводів у шахті, значно спростивши і прискоривши монтаж, налагодження й обслуговування ліфта.

     Монтаж по шахті виконаний плоским джгутом з мідними багатодротовими жилами. Для виконання відгалужень від плоского джгута використовуються з'єднувачі, що дозволило виключити клемні коробки з гвинтовими затисками, підвищити надійність роботи ліфта і скоротити час монтажних робіт у шахті.
За бажанням замовника можливе постачання ліфтів під конкретну шахту й інші додаткові вимоги.

      Призначення: 

       Пасажирський ліфт призначений для встановлення в житлових і громадських будинках з метою транспортування пасажирів, у т.ч. пасажирів на інвалідних візках, маса яких разом із супроводжуваним вантажем не перевищує номінальну вантажопідйомність ліфта.

     Особливостями даної конструкції ліфта є:

- панель управління встановлена горизонтально на рівні висоти візка, кнопки якої виконані з застосуванням шрифту Брайля;
- ширина дверного прорізу 900 мм;
-у лебідці застосований одношвидкісний двигун працюючий з частотним регулятором. Таке
рішення забезпечує відсутність ривків і поштовхів при розгоні і гальмуванні кабіни ліфта, що робить рух
плавна і комфортним, підвищує точність зупинки;
- електропривід і автоматика ліфта виконані на базі розподіленої мікропроцесорної системи
РСУЛ.

      Принцип дії 

         При натисканні на кнопку виклику на посадковому поверсі кабіна приходить на рівень точної зупинки. Двері ліфта відкриваються автоматично.

        Пасажир на інвалідній колясці заїжджає в кабіну і натискає кнопку наказу потрібного йому поверху,
розташовану на панелі управління. Двері ліфта автоматично закриваються, і ліфт починає рух у заданому напрямку, плавно розганяючись до номінальної швидкості. При підході кабіни ліфта до датчика необхідного поверху, ліфт плавно сповільнюється і зупиняється на рівні точної зупинки, відкриваючи двері
.

       Пасажир на інвалідній колясці виїжджає з кабіни, двері закриваються, і кабіна
стоїть на поверсі доти, поки знову не надійде виклик з будь-якого поверху.
 

 

Отримати пропозицію по ліфту виробництва Могилевліфтмаш 

 

Креслення будівельного завдання ліфтів Могильовліфтмаш