ліфти в м. Київ

тел.(044)384-31-51

м. Львів

тел. (0322)53-24-51

Портал Історія ліфтаUkrainian (Ukraine)Russian (CIS)English (United Kingdom)

Who's Online

На даний момент 300 гостей на сайті

Словник

 

Внутрішнє керування ліфта - вид керування, при якому команди керування на пуск ліфта подаються тільки з кабіни. 

 

Висота підйому ліфта — відстань по вертикалі між рівнями нижньої верхньої посадкових (навантажувальних) площадок.  

 

Висота  кабіни – відстань  по вертикалі   між  рівнем  порогу  і  стелею  кабіни. 

 

Висота  шахти – відстань  по вертикалі   від  підлоги  приямка  шахти  до  перекриття  над  шахтою. 

 

Висота верхньої  частини шахти – відстань  по вертикалі   від  рівня  верхньої  посадкової (завантажувальної  площадки)  до  перекриття  над  шахтою (стелею шахти). 

 

Вантажопідйомність — найбільша маса вантажу, для транспортування якої призна-чений ліфт. 

 

Ера винаходів Електронна адреса

Закінчилася ера давньоримських ліфтів з їх механічними підйомниками, що приводилися в рух вручну, або силою тварин. Стрімко розвивається наука, техніка, з”являються нові відкриття внаслідок шаленого розвитку наукового – винахідницького потенціалу. Все це було потужним поштовхом до створення ліфта в сучасному розумінні.

Західна Європа та Америка.

1764 рік

Джеймс Уотт винайшов конденсаторперший крок до винаходу сучасного двигуна.

1765 рік

Уотт удосконалив і запатентував паровий двигун.

1774 рік

Англієць Джон Вілкінсон побудував заводик по виробництву парових двигунів.

1782 рік

Джеймс Уотт придумав двоциліндровий двигун. Уотт із партнером Метью Болтоном уперше поставили паровий двигун на бавовняному заводі.

 

1800 рік – один із власників американських вугільних шахт застосовує новий підхід до технології підйому вантажів. Це був перший паровий ліфт, що працював без застосування м”язевої сили людини чи тварини. Такий прорив в ліфтобудуванні був здійснений вперше в історії як спосіб заробити гроші: значно прискорився й полегшився процес підйому кам”яного вугілля із глибин шахти. Через 35 років подібний паровий ліфт був задіяний для перевезення вантажів на одній із фабрик в Англії.

1819 рік

Датський фізик Ханс С.Оерстед відкрив електромагнетизм.

1821 рік

Фарадей описав?закони електромагнетизму.

1823 рік

Бертон і Хомер побудувалиоглядову кімнату»: для панорамного огляду Лондона не більш 20 пасажирів за?плату піднімали на спеціальній платформі на висоту 37 метрів.

1827 рік

Вільгельм Август Джуліус Альберт провів?спробне застосування?металевого троса.

1829 рік

Американець Джон Генрі сконструював ранню версію електромагнітного мотора.

1833 рік

Бургомістр Деррелл Клостал використовував?ліфт для спуску і підйому людей у шахти на глибину 200 метрів. Два роки опісля доступна ліфтові глибина збільшилася до 420 метрів.

1835 рік

У 1835 році англієць Вільям Барнет запатентував свій?винахід?-«двоциліндровий двигун». У тім же 1835 року ліфти, у яких використовувався паровий двигун, сталі застосовуватися компанією «Фрост і Стат» у шахтах Англії.

1853?рік можна вважати офіційною датою народження «безпечного ліфта Отіса». У 1854 році Отіс здійснив демонстративний показ свого винаходу публіці під?час проведення Першого Всесвітнього ярмарку в?Нью-Йорку.

1856 рік – вважається роком наступного революційного винаходу – перший електричний підйомник, розроблений німецьким вченим Сіменсом. Це була базова, спрощена модель сучасного ліфта.

1870?році Фрейсслер установив свій ліфт у?Віденському замку: це був перший пасажирський ліфт, призначений для комфортного побуту й?обслуговування австро-угорської монархії.

1880?році Вернер фон Сіменс продемонстрував свій власний перший в?історії людства електричний ліфт. Відбулося це під?час проведення Промислової виставки в?Мангейме.

?

Росія.

Кінець 17 ст. – при правлінні Петра І вже були підйомні конструкції, подібні до ліфтів. Так, невідомий умілець в Петергофі встановив обідній стіл, що курсував між першим і другим поверхами.

Перша половина ХVІІІ ст. Поява перших ліфтів в Росії пов”язана з іменем графа Миколи Петровича Шереметьєва, невгамовного у винаходах і новаціях. Він перший встановив підйомний механізм в своїй підмосковній садибі Кусково. Підйомник піднімав сервірований стравами стіл з першого поверху в павільйон „Ермітаж”, де граф зазвичай усамітнювався з конфіденційними гостями.

1795 рік знаменитий механік і винахідник Іван Петрович Кулібін розробив першу в Росії конструкцію винтового пасажирського ліфта під назвою „підйомні і спускові крісла” та була задіяно в Зимовому палаці в Петербурзі.

В 1816 році ліфт був встановлений в головному домі в підмосковній садибі Архангельське...

Звичайно, такі прості підйомники в порівнянні з сучасними моделями виглядають просто наївно. Хоча, безумовно, вони стали передумовою до створення сучасних моделей ліфтів із надскладною електронною системою комп”ютерного управління й діагностикою несправностей.

?

 
windy Polska Izamet