Ukrainian (Ukraine)uk / Russian (CIS)ru / English (United Kingdom)en / Портал

Who's Online

На даний момент 16 гостей на сайті

 

Словник

 

Двері телескопічного відкривання ліфтів — розсувні двері кабіни (шахти), стулки яких рухаються в рівнобіжних площинах в одну сторону, заходячи одна за іншу. 

 

Двері центрального відкри-вання — розсувні двері кабіни (шахти), стулки яких рухаються в рівнобіжних площинах у різні сторони. 

 

Експлуатація - стадія життєвого циклу ліфта чи підйомника, на якому реалізують, підтримують та відновлюють якість виробу. Експлуатація ліфта охоплює етапи введення в експлуатацію за призначенням, зберігання, транспортування, технічне обслуговування, поточ-ний та середній ремонт, припинення експлуатації (утилі-зація та знищення).

 

Кабіна  прохідна  - кабіна,  що має  2  і  більше  входів (виходів), (аварійні  двері  не  враховуються). 

 

Лифты Izamet в Украине.От производителей лифтов.Izamet.Лифт Киев , лифт Otis, Лифты Отис.Лифт Крым, лифт грузовой, лифты пассажирские.Лифты, эскалаторы, подъемники всех типов от производителей. Цена лифта. Портал. Лифты Izamet.Форум.Izamet лифт.Заказать лифт.Вакуумные лифты.Izamet.com - сайт по лифтам и эскалаторам
Ласкаво просимо, Гість
Привіт! Вхід або Реєстрація.    Забули пароль?
Вниз Відповісти Вибране: 0
Повідомлення теми: RE: Розрахунок вартості обслуговування ескалаторів
#88
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
Розрахунок вартості обслуговування ескалаторів Репутація: 0  
Хтось може поділитись досвідом по розрахунку вартості обслуговування ескалаторів? Я шукав щось подібне на Методику розрахунку обслуговування ліфтів, але не знайшов.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#89
Антон (Користувач)
Moderator
Постів: 56
graph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Розрахунок вартості обслуговування ескалаторів Репутація: 1  
Я також стикався з цією проблемою, особливо, якщо врахувати, що ескалатори бувають різного типу, виробників, комплектації, видів обслуговування.
На мою думку - найкраще зробити техпроцес по обслуговуванню, згідно паспорта конткретного ескалатора, розцінити його по годинах, а потім вже розраховувати загальну вартість.
Шкода, що в паспорті ескалатора не пише скільки годин потрібно для конкретних видів робіт, але, для цього є на фірмі економічна та інженерно-технічна служба.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
 
Останнє редагування: 24.05.2009 14:43 Редагував Антон.
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Вверх Відповісти
Працює на FireBoardОдержати останні повідомлення прямо на Ваш робочий стіл