Відомий європейський виробник ліфтового обладнання "Izamet" готує позов до так званого всеукраїнського журналу "Ліфтова індустрія"
Це журнал дозволяє друкувати собі цілком замовні статті без підпису автора про неадекватно низькі ціни заводу Izamet й невідповідність його обладання.
Якого ж це виробника ліфтів так заділи невисокі ціни даного заводу при високій якості та красивому дизайні, що він "опустився" до замовної статті" ?
Й питання до редакції: якщо Ви створені лиш для того, щоб писати замовні статті та розміщувати за кошти рекламу, то який ви журнал ліфтовиків?
Це типовий бізнес-проект "по-українськи" , який в першу чергу переслідує мету зиску любою ціною...
А на рахунок ліфтів Izamet можу задати на обговорення кілька запитань?
1)Доки українські виробники, беручи за ліфти більші кошти ніж Izamet, дозволятимуть собі виробляти ліфти без основного частотного приводу? Нам намагаються продати некомфортні двошвидкісні ліфти, коли
навіть КИТАЙ відмовився виготовляти ліфти без приводу частотного регулювання, який забезпечує плавність їзди.
В Izameti - ВСІ навіть базові моделі виготовляються з частотним приводом.
2)Доки українські виробники вироблятимуть двері шахти, які встикають заржавіти ще до введення в експлуатацію ліфта ( наприклад Каратліфткомплект, при потребі - фото можу надати!!!).
Ліфти ж Izamet в найдешевшій комплектації - з пластифікованого металу, який практично не ржавіє так мозолять комусь очі?
3) Доки відомі бренди , які мають виробництва в Україні( на хочу називати, хоч і так всім зрозуміло) продаватимуть запчастини до ліфта під час його обслуговування, ставлячи націнку 200 - 300% Й коли навіть дрібна запчастина коштує захмарно дорого?
Й це при тому, що вартість запчастин Izamet - цілком помірна.
4) Доки українськівиробники ліфітів та імпортери відмовлятимуться під будь-яким приводом замінити запчастину по-гарантії. Я знаю непоодинокі випадки, коли при явній вині заводу - власники ліфта купляти дорожезні частотні перетворювачі під час гарантії, отримуючи безпідставні та дріб"язкові відписки про вину покупця,про "неправильну" напругу, про неатистованого працівника й ще безліч?
Й це при тому, що завод Izamet справно виконуэ своъ гарантійні зобов"язання.
5) Доки українські ліфти та ліфти недобросовісних імпортерів будуть мать тільки механічний реверс дверей? Що при поломці взагалі спричинити "затискання" пасажира між дверима.
Й це тоді, коли навідь в базовій комплектації Izamet оптичний реверс, який не дозволяэ дверям закриватись, коли в кабіну заходять.
Також всі приводи дверей кабіни - частотного регулювання, що дозволяє уникнути гуркоту та стукіту при закриванні дверей й забезпечує плавне їх закривання.
Й ще безліч запитань...
Пропоную на форумі виказати свою думку
Андрій
anbik1@mail.ru