Ukrainian (Ukraine)uk / Russian (CIS)ru / English (United Kingdom)en / Портал

Who's Online

На даний момент 27 гостей на сайті

 

Словник

 

Глибина  кабіни ліфта – відстань  по горизонталі  між  внутрішніми  поверхнями  стін кабіни,  що її  вимірюють  перпендикулярно  ширині  кабіни. 

 

Глибина  шахти – відстань  по горизонталі  між  внутрішніми  поверхнями  шахти перпенди-кулярно  ширині  шахти. 

 

Глибина приямка шахти – відстань  по вертикалі від  рівня  чистої  підлоги  нижньої  посадкової (завантажувальної) площадки  до  чистої  підлоги  приямка  шахти.  

 

Групове керування - система керування спільною роботою двох і більш ліфтів.  

 

Лифты Izamet в Украине.От производителей лифтов.Izamet.Лифт Киев , лифт Otis, Лифты Отис.Лифт Крым, лифт грузовой, лифты пассажирские.Лифты, эскалаторы, подъемники всех типов от производителей. Цена лифта. Портал. Лифты Izamet.Форум.Izamet лифт.Заказать лифт.Вакуумные лифты.Izamet.com - сайт по лифтам и эскалаторам
Ласкаво просимо, Гість
Привіт! Вхід або Реєстрація.    Забули пароль?
Вниз Відповісти Вибране: 0
Повідомлення теми: RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
#74
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
Хто працює в ліфтовій сфері, той знає, що ринок ліфтів і ліфтового устаткування, як і будь-який інший ринок, має свої специфічні особливості. Основна і безперечна закономірність – це те, що ринок ліфтів в умовах сьогодення є строго закритим для випадкових конкурентів або для новостворених фірм. Справа не навіть не в корупції, хоча цей факт є теж суттєвим чинником, але, мабуть не визначальним.
Просто, як правило Замовники хочуть мати справу саме з тими фірмами, які зарекомендували себе на ліфтовому ринку, або з якими вже мали справу та залишилися задоволені якістю, швидкістю виконання робіт, безпечністю і безвідмовністю експлуатації вже змонтованого обладнання.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#75
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
Мабуть, все значно простіше: як правило, будівельники вибирають підрядні ліфтові організації по рекомендаціях своїх партнерів, знайомих, або просто друзів. Це мабуть визначає і специфіку реклами у ліфтовій галузі. По одному оголошенні чи замовних статтях в газетах, журналах, рекламних банерах в афішах періодичних видань чи рекламних роликах в ефірі, ніхто ліфта чи ескалатора не замовить. Тому заявляти про себе ліфтові підприємства повинні результатами власної діяльності.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#76
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
По-моєму, це наївна банальність думати, про високі матерії у ліфтовому господарстві. Оці протерті штампи: гарний, красивий ліфт, безпечний та комфортний ліфт, елегантний та вишуканий ліфт, швидкий ліфт, стильний та унікальний ліфт, що зазвичай використовують ліфтові організації при рекламуванні ліфтів та розкручуванні власного авторитету на ринку - це все залишки здичавілого ринкового ресурсу. Адже, як і будь-який інший товарний ринок, ринок ліфтів змінюється залежно від багатьох чинників: політичної ситуації, загальноекономічної кон'юнктури, інвестиційного клімату, темпів промислового виробництва, рівня життя населення і т.д.
Але незмінним є чи не найважливіший чинник результату взаємодії попиту і пропозиції - ЦІНА! І не тільки проклята економічна криза робить саме ціну маркетинговим регулятором ринку ліфтів. Так було завжди!
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#77
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
Інколи ціна ліфта відходить на другий план, якщо мова йде про розкішні ліфти для комерційних будівель, метою яких є заманити якомога більше відвідувачів чи арендарів.
Також, на мою думку, споруда з гарним ліфтом коштує дорожче, ніж з якимось брухтом, який не має вигляду та часто застрягає, хоч і дешевший.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#78
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
Справді стосовно комерційних будівель, ліфт дуже часто виконує не тільки фізичну функцію підіймання пасажирів вгору, але й маркетингову роль підйому рівня продаж. Коли, скажімо розкішний панорамний ліфт з круглою скляною кабіною, вмонтований всередині будівлі багатоповерхового торгового центру, рухаючись між поверхами, не тільки показує пасажирам красу елітних магазинів, бутіків, офісів, а й стимулює бажання здійснювати дорогі покупки саме в цьому центрі.
Усвідомлюючи це, власники будівель не шкодують фінансів на оздоблення та додаткові опції ліфта.
Але здебільшого, особливо, коли йдеться про звичайні ліфти житлового сектору, спрацьовують дещо інші категорії...
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
 
Останнє редагування: 16.05.2009 13:23 Редагував Максим.
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
#79
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
graphgraph
Користувач в офлайні Клікніть тут, щоб продивитися профіль цього користувача
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні Репутація: 0  
Так,в житлових будинках на ліфтах стараються максимум зекономити, але, наскільки мені відомо, квартири в багатоповерхівках, в яких встановлені ліфти Отіс - дорожчі і покупці інколи без вагань готові заплатити трішки дорожче за квартиру, зате їздити в комфортному, затишному ліфті.
 
Повідомити модератору   Зареєстрований Зареєстрований  
  Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Вверх Відповісти
Працює на FireBoardОдержати останні повідомлення прямо на Ваш робочий стіл