Ескалатори
Who's Online
На даний момент 27 гостей на сайті
Все Тут
Словник Глибина кабіни ліфта – відстань по горизонталі між внутрішніми поверхнями стін кабіни, що її вимірюють перпендикулярно ширині кабіни. Глибина шахти – відстань по горизонталі між внутрішніми поверхнями шахти перпенди-кулярно ширині шахти. Глибина приямка шахти – відстань по вертикалі від рівня чистої підлоги нижньої посадкової (завантажувальної) площадки до чистої підлоги приямка шахти. Групове керування - система керування спільною роботою двох і більш ліфтів. |
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні (1 переглядає) (1) Гості
Вибране: 0
|
|
Повідомлення теми: RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
|
Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
Хто працює в ліфтовій сфері, той знає, що ринок ліфтів і ліфтового устаткування, як і будь-який інший ринок, має свої специфічні особливості. Основна і безперечна закономірність – це те, що ринок ліфтів в умовах сьогодення є строго закритим для випадкових конкурентів або для новостворених фірм. Справа не навіть не в корупції, хоча цей факт є теж суттєвим чинником, але, мабуть не визначальним.
Просто, як правило Замовники хочуть мати справу саме з тими фірмами, які зарекомендували себе на ліфтовому ринку, або з якими вже мали справу та залишилися задоволені якістю, швидкістю виконання робіт, безпечністю і безвідмовністю експлуатації вже змонтованого обладнання.
|
|
|
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
Мабуть, все значно простіше: як правило, будівельники вибирають підрядні ліфтові організації по рекомендаціях своїх партнерів, знайомих, або просто друзів. Це мабуть визначає і специфіку реклами у ліфтовій галузі. По одному оголошенні чи замовних статтях в газетах, журналах, рекламних банерах в афішах періодичних видань чи рекламних роликах в ефірі, ніхто ліфта чи ескалатора не замовить. Тому заявляти про себе ліфтові підприємства повинні результатами власної діяльності.
|
|
|
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
По-моєму, це наївна банальність думати, про високі матерії у ліфтовому господарстві. Оці протерті штампи: гарний, красивий ліфт, безпечний та комфортний ліфт, елегантний та вишуканий ліфт, швидкий ліфт, стильний та унікальний ліфт, що зазвичай використовують ліфтові організації при рекламуванні ліфтів та розкручуванні власного авторитету на ринку - це все залишки здичавілого ринкового ресурсу. Адже, як і будь-який інший товарний ринок, ринок ліфтів змінюється залежно від багатьох чинників: політичної ситуації, загальноекономічної кон'юнктури, інвестиційного клімату, темпів промислового виробництва, рівня життя населення і т.д.
Але незмінним є чи не найважливіший чинник результату взаємодії попиту і пропозиції - ЦІНА! І не тільки проклята економічна криза робить саме ціну маркетинговим регулятором ринку ліфтів. Так було завжди!
|
|
|
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
Інколи ціна ліфта відходить на другий план, якщо мова йде про розкішні ліфти для комерційних будівель, метою яких є заманити якомога більше відвідувачів чи арендарів.
Також, на мою думку, споруда з гарним ліфтом коштує дорожче, ніж з якимось брухтом, який не має вигляду та часто застрягає, хоч і дешевший.
|
|
|
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
Максим (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 4
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
Справді стосовно комерційних будівель, ліфт дуже часто виконує не тільки фізичну функцію підіймання пасажирів вгору, але й маркетингову роль підйому рівня продаж. Коли, скажімо розкішний панорамний ліфт з круглою скляною кабіною, вмонтований всередині будівлі багатоповерхового торгового центру, рухаючись між поверхами, не тільки показує пасажирам красу елітних магазинів, бутіків, офісів, а й стимулює бажання здійснювати дорогі покупки саме в цьому центрі.
Усвідомлюючи це, власники будівель не шкодують фінансів на оздоблення та додаткові опції ліфта.
Але здебільшого, особливо, коли йдеться про звичайні ліфти житлового сектору, спрацьовують дещо інші категорії...
|
|
|
|
|
Останнє редагування: 16.05.2009 13:23 Редагував Максим.
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
Юра (Користувач)
Fresh Boarder
Постів: 6
|
RE: Особливості ринкової індустрії в Україні
|
Репутація: 0
|
Так,в житлових будинках на ліфтах стараються максимум зекономити, але, наскільки мені відомо, квартири в багатоповерхівках, в яких встановлені ліфти Отіс - дорожчі і покупці інколи без вагань готові заплатити трішки дорожче за квартиру, зате їздити в комфортному, затишному ліфті.
|
|
|
|
|
Для додавання повідомлень, Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
|
|
|
|
|