Ukrainian (Ukraine)uk / Russian (CIS)ru / English (United Kingdom)en / Портал Information Articles Отіс - народження ліфтового бренду

Who's Online

We have 28 guests online

Dictionary 

 

A carrying capacity - is the biggest mass of load, for transporting of which there is the appointed elevator.


A chain elevator - is an elevator in which a chain is used as a hauling organ .


A counterbalance - is a device for balancing booth's mass and part of usefull load.


A depth of booth - is a distance for horizontal lines between the internal surfaces of booth's walls, that it is measured athwart the width of booth.


A depth of mine - is a distance for horizontal lines between the internal surfaces of mine athwart to the width of mine.


A depth of mine's hollow - is distance for vertikal from the level of clean floor of lower landing (load) ground to the clean floor of mine's hollow.


A group management - is a control system by joint work two and more elevators.


A height of booth - is distance for vertical lines between the level of threshold and ceiling of booth.

 

Отіс - народження ліфтового бренду E-mail
There are no translations available.

...Це найвідоміше та найвизначніше ім”я, що стало брендом, символом безпеки, надійності, якості. І не дарма...

Доля Еліша Грейвса Отіса?— підтвердження тому, що перемагає тільки той, хто працює. Треба визнати, доля далеко не?завжди була прихильна до?цієї знаменитої в?ліфтовому світі людини: йому неодноразово приходилося скрутно, адже на?зорі ери ліфтів вони продавалися не?так жваво, як у?наші дні. Отісу часто не?вистачало грошей, щоб утримувати родину. Великі репресії і?війни також катастрофічно відбивалися на?його бізнесі і?на?долях його сучасників. Проте, він?виграв завдяки працездатності і?відданості справі, а?також ентузіазму інших сміливих інженерів і?вчених.

Тому й маємо сучасні ліфти, ліфти XXI століття, абсолютно безпечні і?легкі в?обслуговуванні, вони доступні кожній людині без винятку, комфортні і?різноманітні.

Сьогодні ми?пропонуємо вашій увазі біографію Еліша Отіса, викладену його внучатою племінницею Шерон Крамер Драйн для «The Otis Bulletin» в?листопаді 1948?р.

У?1852?році хазяїн мануфактури, на?якій вироблялися каркаси для ліжок, призначив свого працівника Отіса відповідальним за?будівництво будинку нової фабрики в?містечку Йонкерс (Нью-Йорк, США). Коли власник компанії Джошуа Майз попросив Отіса встановити вантажний ліфт у?новому будинку, то?для 41-літнього механіка цей поворот подій став свого роду нагородою за?багаторічний інтерес до?питання безпеки щодо?різної техніки.

Початок кар”єри Отіса .

При установці ліфта Отіс застосував знайомий йому комплексний механізм (гальмову систему). Уздовж вертикальних напрямних у?шахті ліфта на?стороні, протилежній платформі, що рухається,?він установив ряд пилкоподібних металевих брусків. Там, де дах кабіни торкався напрямних, на?кожній стороні він?поставив металеві зубці або, інакше кажучи, колодки безпеки. Зубці зачіпалися через механічні ланки за?пружину, перекинуту через дах кабіни ліфта. Мотузка закріплювалася в?центрі цієї пружини. При нормальних умовах пружина утримувалася завдяки вазі самого ліфта, запобігаючи торкання зубців і?напрямних.

Суть страхувального пристрою полягала в?тому, що, якщо трос обривався, то?пружина розпрямлялася і?спрацьовувала гальмова система, кабіна ліфта сідала на уловлювачі. Спочатку інтерес до?безпечних ліфтів зріс, але?коли компанія Yonkers Bedstead Manufacturing збанкрутувала, Отіс залишився без роботи. Він?був у?розпачі: йому були потрібні засоби, щоб утримувати сім”ю.

Але?доля виявилася прихильною до Отіса: сусідні фабрики в?Нью-Йорку замовили йому два безпечних вантажних ліфти. Терміновість одного з?замовлень на?нові безпечні ліфти була викликана нещасним випадком, внаслідок якого на?виробництві загинуло двоє людей: обвалення ліфта відбулося на?меблевій фабриці Newhouse. Утім, роботодавці мали власну вигоду при встановленні безпечного ліфта: колись робітники вимагали подвійну заробітну плату за?небезпечне транспортування в?ліфті старої конструкції.

20?вересня 1853?року можна вважати офіційною датою народження «безпечного ліфта Отіса». Цікаво, що він?ніколи не?використовував креслярську дошку, не?робив малюнків, не?креслив проекти і?не?виготовляв моделей зразка. Плани його ліфтів і?інших винаходів (лісопильного токарського верстата, гальмового механізму для залізниці, парового плуга, звідного моста й?обертової духовки для випічки хліба) були ілюстровані винятково в?тій мірі, як того вимагала подача заяви в?Патентне бюро.

Фінансове становище Отіса було складним: протягом? першого року роботи загальна сума від?продажів безпечних платформ (вантажних ліфтів) склала всього 900?доларів США. Збитки Еліша Отіса перевищували прибуток: його компанія заборгувалав за?устаткування. Замість готівки в?оплату за?ліфт для компанії NEWHOUSE Отіс прийняв артилерійську зброю і?поїзд. Активи компанії складали всего 122,71?доларів США, сюди входила вартість старого токарського верстата, двох масельничок, бухгалтерських книг Отіса і?нікому не?потрібного брухту. Для Отіса події складалися драматично.

 

Демонстрація першого ліфта.

У?травні 1854?року Отіс вирішив показати свій винахід публіці під?час проведення Першого Всесвітнього ярмарку в?Нью-Йорку. Після монтажу робочого ліфта, його розташували на?видному місці в?головному будинку виставки. Отіс завантажив на?платформу коробки, цистерни й?інший вантаж, потім він?сам сів на?платформу, помічник підняв ліфт над юрбою на?висоту четвертого поверху. У?період проведення показу Отіс багаторазово повторював рекламний трюк, що полягав у?тому, що спочатку винахідник пояснював скептично налаштованим глядачам, як працює система безпеки його ліфта. Наприкінці? представлення, на?загальний подив, Отіс давав команду обрубати трос. Ліфт починав падати, глядачі кричали і?задихалися від?жаху, передбачаючи фатальну катастрофу. Але?замість цього ліфт зависав у?повітрі на?середині шляху. Акторський талант Отіса зіграв не?останню роль у подальшому успіху його бізнесу: у?фінальній частині представлення він?знімав циліндр і?під оплески юрби повторював: «Добродії, все абсолютно безпечно

Ріст та розвиток компанії Отіс.

Цей захоплюючий спектакль, організований Отісом, час від часу повторювався?і став одним?з хітів виставки?1854 року. У?той рік продажу його компанії склали 2?975?доларів США і?майже подвоїлися в?1855?році, коли Отіс отримав замовлення відразу на?п'ятнадцять ліфтів.

А?в?1856?році продажі знову подвоїлися: ініціативний торговець Э.?В.?Хоугвоут замовив Отісу безпечні ліфти для перевезення людей. Не?існує свідчень того, що Отіс попередньо обмірковував проект такого роду, але?тепер усі знають, що з?цього вийшло.

23?березня 1857?року Отіс установив у?п'ятиповерховому будинку компанії Haughwout and Co., розташованої в?Нью-Йорку, перший сучасний пасажирський ліфт, що працював на?паровому двигуні.

Ліфт обійшовся г-ну Хоугвоуту усього в?300?американських доларів. Невелика вартість дисгармонізувала з новизною ліфтової техніки. Покупець в?особі Хоугвоута одночасно виконував роль покупця іходячої реклами», покликаної надалі? збільшувати попит ліфтів. Ліфт рухався зі?швидкістю 40?футів у?хвилину (0,2?м/c), поїздка на?останній поверх займала більше хвилини.

Дев'ять років згодом, як Отіс побудував свій перший безпечний пасажирський ліфт, у?його компанії працювало десять робітників, а?саме підприємство було оцінено в?5?000?доларів США.

8?квітня 1861?року, не?доживши чотири місяці до?свого п'ятдесятиліття, Грейвс Отіс став жертвою епідемії дифтерії і?помер у?Йонкерсе.