Ukrainian (Ukraine)uk / Russian (CIS)ru / English (United Kingdom)en / Портал Information Articles Генезис ліфта ... до нашої ери...

Who's Online

We have 38 guests online
Electric elevator - is an elevator in which an electro-drive gives a booth to motion .
Elevator-boy - is a person which manages an elevator and watches after fulfilment by passengers of "Rules of using an elevator".

Exploitation - is the stage of life cycle of elevator or lift on which will realize, support and proceed quality of good. Exploitation of elevator engulfs the stages of introduction to exploitation on purpose, storage, transporting, technical service, permanent and middle repair, stopping of exploitation (utilization and elimination).

Freight elevator with a monorail - is an ordinary freight elevator in the booth of which there is the foreseen possibility of fastening of the suspended way (monorails and others like that).

Freight elevator with an explorer - is an elevator, intended for transporting of loads carrying passengers with an explorer.

 

Генезис ліфта ... до нашої ери... E-mail
There are no translations available.

... до нашої ери...

4500 років до н.е.?- Виникнення?знарядь праці

Першим етапом у процесі розвитку піднімального транспорту був винахід інструментів, вміння їх виробляти та використовувати.

Далі - період неоліту, під час якого відбувся перехід від полювання і збору?рослин до культури оброблення землі і виникнення сільського господарства.

2900 років до н.е. Народження міст

Наступний атеп – виникнення цивілізацій по берегах Нілу, Ефрата, Жовтої ріки. Від?використання трьохрівневих систем для підйому каменю і води, люди перейшли до будівництва захисних стін, монументів, храмів і інших складних будівельних конструкцій, що вимагають підйому на висоту землі, каменю, піску.

2600 рік до нашої ери - перша згадка про предка ліфтапідйомний механізм для підняття каменів при будівництві єгипетських пірамід. Так, будівельний майданчик навколо одного із Семи Чудес Світу, що зберігся до наших днів,?-?великої піраміди Хеопса в Гізу - займав 13 арів землі,?піднімався на 147 метрів у висоту. Окремі кам'яні блоки важили більш 5 тонн, вони і піднімалися за допомогою перших в історії людства примітивних ліфтів.

?

Далі - розвиток міського і військового будівництва, що стало причиною нових досягнень виробництва та удосконалення піднімальної техніки, щоб з мінімальними зусиллями, використовуючи ще й природні сили та джерела енергії, щоб мати можливість піднімати вантажі. З'являються все нові матеріали для зведення стін, будівництва міст, фортець, укріплень.

Розвивається торгівля, а звідси- дороги, канали, порти.

Успіхи в області будівництва підштовхнули до створення?комбінованих механізмів, як альтернативи робочим рукам – сила води і вітру. Звідси – нові винаходи людей для полегшення їхної праці : металоконструкції сполучаються з мотузками, ланцюгами і ремнями.

?Розвиток мистецтва, релігії, державності спонукав до спорудження пам'ятники на честь володарів і богів.

Прямого предка сучасного ліфта археологи знайшли в Геркулануме (місто, що загинуло одночасно із Помпеями під час виверження вулкану): це підйомник для полегшення праці кухарівз його допомогою кулінарні страви доставляли з кухні в їдальню, що знаходилась поверхом вище.

 

2500-1000?років до н.е.?Епоха будівельників і військових

Нові підходи до технології будівництва були важливим фактором розвитку цівілізації. Підйом землі і каменів був таким же важливим процесом, як і доставка води на?поля. Зростання міського населення вимагало нового могутнього будівництва. При зведенні міст були потрібні все нові матеріали,?високоефективні?будівельні інструменти, конструкції і механізми. Вся історія людства?- це історія удосконалення?в області будівництва.

Століття заліза, що замінило мідь і бронзу, розширило можливості будівельників і військових.

1000-ний рік до нашої ери: початок промислового виготовлення зброї з металу і металевих знарядь праці, поява першого будівельного каменю, легкість і міцність якого дозволяла зводити стіни висотою більш 155 метрів.

600 років до н.е.

Будівництво храму Артеміди- одного із семи чудес світла, що знаходиться на території сучасної Туреччини; для підйому у вертикальне положення двох тисяч величезних кам'яних колон, що підтримують звід, як противаги були використані величезні мішки з піском.

285 років до н.е.

Перший у світі маяк, побудований правителем Єгипту Птолемеем II на острові Фарос у гавані Олександрії, служив провідником?для суден у східне Середземномор'я. Уночі їм допомагало в цьому відображення полум'я, а вденьстовп диму. Фаросский маяк складався з 3-х мармурових веж, що стояли на підставі з масивних кам'яних блоків. Верхня вежациліндричної форми. На її вершиністатуя Зевса Рятівника. Загальна висота маяка складала 117 м. Його спорудження було довершено за 5 років (погодьтеся, рідкісна оперативність навіть при сучасному оснащенні будівельників!). За свідченням сучасників, «маяк був вище найвищої піраміди». Хмарочос служив символом могутності Птолемеїв.

Підкреслюючи унікальність спорудження, важливо згадати, що усередині маяка проходила шахта, навколо якої по спіралі йшли пандус і сходи: по пологому пандусі на вершину маяка в'їжджали візки, запряжені ослами, саму шахту використовували для підйому пального для маяка.
Одне із семи чудес світу протягом 1500 років?виконувало навігаційні завдання.

236 років до н.е.

Грецький математик, фізик і винахідник Архімед також розробив кілька механізмів, що включають блоки,?і інструменти для підйому будівельних матеріалів і води, нині відомий як «винт Архімеда». Перші згадки про ліфти знаходимо в записках давньоримського архітектора Ветрувія, який власне зсилався на Архімеда та його вищезгаданий підйомний апарат.

100 років до н.е.

При будівництві могили Хейтрія застосовувалася одноманітна механічна праця великої групи людей для керування примітивним піднімальним краном, за допомогою якого доставлялися будівельні?матеріали на висоту.

50 рік до нашої ери - винахід «водного колеса» з горизонтальною віссю, що приводилося в рух силою падаючої води.

Хоча, існує думка, що факти появи перших ліфтів не були відображенням якоїсь стійкої тенденції розвитку техніки. Швидше за все, це було продиктовано не тільки необхідністю при будівництві, а й примхами заможніх людей чи творчими досягненнями винахідників.